mozesz zaczac od samego chiptuningu, jak bedzie malo to wtedy wymiana turbiny + chiptuning (strojenie silnika do nowej), pomysl, przelicz, przejrzyj wykresy modyfikowanych AGR-ow....
Witam mam problem ze skodą octvią 1,6 AEE (74 kW), samochodzik z powodu uszkodzonego nastawnika miał wymienioną przepustnice (zamiennik), przy okazji kable i świece (auto od tego czasu przejechało ok. 1000 km). Od jakiegoś czasu samochód sie bardzo dziwnie zachowuje, mianowicie po zapaleniu obroty spadają do ok. 300 oraz strasznie rzuca silnikiem. W tym czasie wogóle nie reaguje na gaz. Po ok. minucie objawy ustają i samochód normalnie jeździ. W autku nie da sie wykonać adaptacji przepustnicy w grupie 001, zero reakcji na program
Dodam także ze po przełożeniu przepustnicy na starą samochód reaguje tak samo.
Co może być przyczyną takiego zachowania, i czy ktoś posiada serwisówkę do tego silnika??
zobacz adaptacje na kanale 60 albo 90 powodzenia
przed adaptacja wejdz w dane i zobacz co jest pod tym kanalem ale adaptacja jest pod 60 albo90
do dziela
zobacz adaptacje na kanale 60 albo 90 powodzenia
przed adaptacja wejdz w dane i zobacz co jest pod tym kanalem ale adaptacja jest pod 60 albo90
do dziela
powinno być pod 001 bo jest silnik z tradycyjna linka gazu i sterownikiem Marelli, pozdr
Witam.
Ja miałam podobny problem , nie pomagała adaptacja przepustnicy obroty raz były w porządku, a raz wariowały. W moim przypadku winą był czujnik temperatury, który wariował, Mechanik wymienił go (zamiennik cena 20 zł). Sam był zaskoczony. pozdrawiam
Witam.
Ja miałam podobny problem , nie pomagała adaptacja przepustnicy obroty raz były w porządku, a raz wariowały. W moim przypadku winą był czujnik temperatury, który wariował, Mechanik wymienił go (zamiennik cena 20 zł). Sam był zaskoczony. pozdrawiam
u mnie nastawów się nie dałoustawić jak padła orgyginalna przepustnica i obroty były na poziomie 300
padła elektronika w przepustnicy i trzeba było wymienić, nie wiem na jaką firme zostało wymienione ale przez rok nic sie nie działo raz trzeba było tylko wgrać nowe nastawy bo obroty trzymał na 1500
a co za przepustke wsadziles??jezeli vike to szybko ja wyjmij i wyrzuc jak najdalej potrafisz
[ Dodano: Nie 21 Lut, 10 19:40 ]
jeszcze jedna uwaga motor AEE to jest 55KW czyli 75 KM
tez jestem zdziwony ale naprawde auto ma 101 KM i oznaczenie w karcie pojazdu kod silnika: AEE238..., jak założyłem oryginalna przepustnice dzieje sie to samo, wtryski też zostały sprawdzone, i nic
a co za przepustke wsadziles??jezeli vike to szybko ja wyjmij i wyrzuc jak najdalej potrafisz
[ Dodano: Nie 21 Lut, 10 19:40 ]
jeszcze jedna uwaga motor AEE to jest 55KW czyli 75 KM
tez jestem zdziwony ale naprawde auto ma 101 KM i oznaczenie w karcie pojazdu kod silnika: AEE238...
Ktoś się pomylił w wydziale komunikacji przy wpisie i tyle. Raczej nie pomylił się w typie silnika AEE238... więc masz 75 KM ( 55kW ). Ten ktoś wpisał 75 w miejsce, gdzie wpisuje się wartość mocy w kW (czyli powinien wpisać 55 ).
Zresztą w OI występuje również silnik 75kW ( 102 KM ) o oznaczeniu BFQ.
Komentarz